Mary Jardin - Basic Set the magical set.

Wednesday 19 July 2017

Alhamdulilah,

Finally saya telah menjadi agent sah kepada product tersohor abad ini MARY JARDIN.

Saya dah guna Mary Jardin basic set utk 3 bulan. Amat berpuas hati. Kulit muka saya lebih halus lebih anjal dan kurang parut bekas jerawat. Minyak kat muka pun berkurangan. Memang terbaik.

Dalam Basic Set ada 3 benda seperti berikut:

Facial Soap
Facial Oil
Clay Mask

3 benda je perlu utk lebih flawless. hehehe

Product Mary Jardin yg lain kita cerita kemudian.



Setiap pagi saya akan basuh muka guna facial soap MJ yg 100% susu kambing, no water tau kawan2. Wangi nya sabun ni, best dan lembut je muka lepas tu.

Then saya akan titiskan 2 titik face oil MJ ke tapak tangan dan gosok2 sampai rasa panas hangat sikit, then dap dap je ke muka. Tak perlu sapu2 kuat2. Cukup dap2 rata kan satu muka.
Then nak pakai bedak muka ke foundation ke smua boleh after using the face oil. Nama pun ada oil so nnt bertambah oily la muka kan? Jawapan nya tak akan rasa oily seperti yg anda bayangkan tu.
Hehehe.

Clay Mask pula saya guna seminggu sekali ye la kan nak manjakan kulit lepas seminggu bermekap bagai. So nak buang kulit mati saya campurkan susu sikit ke dlm clay mask tu. kacau2 jgn cair sgt jgn pekat sgt. Lepas tu ambik berus kecil sapu la kat muka. Biar sekata. then biarkan sampai dia kering.

Basuh kemudian. Dgn facial soap tu dan dap2 balik face oil. Ya Allah muka akan rasa bersih segar lembut mcm pegi spa yg mahal2 tu. Bestnya kan Mary Jardin.

Insha allah saya boleh guide anda. Jika berminat boleh whatsapp saya di 011-11313189 Miss Finn.

Thank you for reading.

Facebook Finn Mary Jardin
Best Blogger Tips

0 comments:

Post a Comment

 

Lorem

DEALS (1) KOREAN (1) SONGS (2) TRAVEL (1)

Ipsum

Dolor